ثبت شکایات و رسیدگی به درخواست‌ها

در JBQ ما خود را متعهد می‌دانیم که بهترین تجربه خرید را برای شما فراهم کنیم. با این حال، اگر در هر مرحله از خرید یا استفاده از محصولات و خدمات ما، با مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی و رسیدگی به شکایات ما آماده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را بررسی و حل کند.

چطور شکایت خود را ثبت کنید؟

فرم شکایت

Max. file size: 5 MB.
شامل تصویر یا ویدئو از محصول

روند رسیدگی

تمامی شکایات ظرف ۲۴ ساعت کاری بررسی اولیه می‌شوند.

نتیجه بررسی و اقدامات لازم، حداکثر طی ۳ تا ۵ روز کاری به اطلاع شما خواهد رسید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت.

راه‌های ارتباطی جایگزین تلفن پشتیبانی: